Oral-B Smart 5 5000N Elektrische Tandenborstel Powered by Braun wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Smart 5 5000N Elektrische Tandenborstel Powered by Braun wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Paula 12-12-2018

Goede tandenborstel

Ik vind dit een hele fijne tandenborstel.
Heel fijn dat er verschillende borsteltje bij zitten en ook de verschillende standen zijn heel handig, al moest ik wel eerst uitzoeken waar de standen precies voor waren.
Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen en ben er eigenlijk wel blij mee.
Ik zou zelf alleen nooit een tandenborstel kopen met Bluetooth omdat ik niet vind dat de app iets toevoegt. Misschien wel als je hem ook voor je kinderen gebruikt.

Pluspunten

• De verschillende borstels
  • De verschillende standen
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• De prijs. Ik vind de tandenborstel best prijzig

Cynthia 13-11-2018

Zeer uitgebreide tandenborstel

Deze tandenborstel nu enkele weken in huis. Wat een verschil met een "goedkopere" tandenborstel. Je merkt de goede kwalitieit en vooral de poetsdruksensor vind ik een uitvinding. Ook gebruik ik de verschillende programma's op de tandenborstel. Ik heb dit product mogen uittesten en vind het echt een aanrader. Als is hij wat aan de dure kant, toch zou ik hem zelf aanschaffen

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Poetsdruksensor

Minpunten

• Duur

Mounia 05-11-2018

Fijne extra functies

Ik gebruik deze tandenborstel nu een week en ik ben erg tevreden! Er zitten veel extra opties op, het rode lampje dat gaat branden als je te hard poetst en de timer zijn mijn favorieten. De verschillende borstelkoppen met verschillende functies vind ik ook zeker een pluspunt. De app is leuk, maar ik merk dat ik deze al niet meer echt gebruik, ik vergeet vaak mijn telefoon kee te nemen naar de badkamer 's ochtends om 6 uur ;) Hij maakt wel wat meer geluid dan ik verwacht had klein minpuntje dus. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen en ik kan zeggen dat hij door mij in ieder geval is goedgekeurd! Aanrader dus.

Pluspunten

• Timer
  • Waarschuwingslampje

Minpunten

• Geluid

Jobke71 11-11-2018

Hoe kom je aan een gratis tandenborstel om te testen?

KoenW 31-10-2018

Absolute premium tandenborstel

Ruim een maand poets ik met de Oral-B SMART 5000N en ik vind het een erg fijne elektrische tandenborstel. De tandenborstel heeft een rood lampje dat gaat knipperen als je te hard drukt en dit heeft me al meteen beter geleerd te poetsen. Hetzelfde geld voor de bijgeleverde app. Je tandenborstel kan worden verbonden via Bluetooth en op die manier krijg je inzicht in je ‘poetsgedrag’. Hoewel dit niet iets is wat ik iedere dag zou doen is dit wel een goede manier om je tandenpoetsen te verbeteren. De batterij beloofd twee weken poetsen per keer opladen en dit komt het zeker na. De tandenborstel zelf heb ik gratis gekregen maar het is er zeker één die ik zelf ook zou kopen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • De 'learning' experience

Minpunten

• Het kost even om de app te installeren

Dennis 15-10-2018

Fijne tandenborstel met leuke extra's

Ik gebruik de Oral-B Smart 5 5000N Elektrische Tandenborstel nu anderhalve maand en ik ben er erg tevreden over. De eerste week heb ik de whitening borstel gebruikt, deze was voor mijn gebit wat te hard. Gelukkig kunnen er meerdere borstels gebruikt worden en zo kwam ik er achter dat de sensitive borstel voor mij een stuk fijner is. Je mond voelt een stuk frisser na het poetsen, helemaal in vergelijking na poetsen met de hand. De tandenborstel kan worden verbonden met de Oral-B app. Tijdens het poetsen zie je dan de resterende tijd, tips voor tijdens het poetsen en krijg je onder andere het weerbericht en nieuws te lezen. De tandenborstel heeft verschillende poetsstanden, dat is een leuke bijkomstigheid. Ik merkte wel dat ik al snel 1 stand ben gaan gebruiken en de anderen niet meer gebruik. Ik heb deze borstel gratis ontvangen om te testen, maar ik zou hem zeker zelf gekocht hebben. De Bluetooth functie is leuk en elektrisch poetsen geeft een beter resultaat dan poetsen met de hand.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Goede reiniging
  • Timer
  • Waarschuwing bij teveel kracht

Minpunten

• Meerdere standen niet echt nodig

Jobke71 11-11-2018

Hoe kom je aan een gratis tandenborstel om te testen?

DanielleB 14-10-2018

Een aanrader!

Een week of vijf geleden ontving ik deze tandenborstel. Een behoorlijk high tech ding als je manueel poetsen bent gewend. Doordat ik de tandenborstel gratis mocht testen heb ik mij niet zo goed verdiept van te voren, maar ik schrok wel een beetje van de prijs (die hier op de site een stuk lager is). Ik vind het erg prettig dat er een timer van 4x 30 seconden aanwezig is en dat er seintjes worden gegeven wanneer je moet wisselen van kant. De verschillende snelheden zijn ook goed, zeker omdat ik de eerste twee weken wat last kreeg van mijn voortanden, dan kon ik de tandenborstel daar op een lagere stand zetten. Na die twee weken was ik goed gewend. Ik zie ook dat mijn tanden toch iets minder geel zijn dan eerst, erg fijn!!

Pluspunten

• Timer
  • Verschillende snelheden

Minpunten

• Prijs

Kelly 13-10-2018

Prima tandenborstel, maar niet heel speciaal

Voor mij is deze tandenborstel prima, maar niet heel erg bijzonder. Ik heb deze tandenborstel mogen ontvangen om te reviewen, hiervoor poetste ik handmatig. Ik was heel erg nieuwsgierig hoe ik het zou vinden om elektrisch te poetsen. Dit is me prima bevallen, al vind ik het borstelknopje wel net wat aan de kleine kant.
De app heeft voor mij geen toegevoegde waarde, mijn telefoon bij me moeten hebben in de badkamer hoeft voor mij niet. Deze functie heb ik dan ook niet gebruikt.
Ik vond de meest gevoelige stand nog steeds wel aan de harde kant, maar dat is misschien omdat ik handmatig poetsen gewend ben.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Accuduur

Minpunten

• Prijzig
  • App niet echt nodig

jooproo 04-10-2018

Fijne tandenborstel voor een oke prijs

Sinds een maand gebruik ik de Oral B smart 5000N. Ik ben er zeer enthousiast over! Ik gebruik al een aantal jaar de goedkoopste elektrische tandenborstel van Oral B. Doordat ik deze gratis kon testen ben overtuigd van de meerwaarde!
Bluetooth is een van de opties in de tandenborstel. Hiermee verbinden je de tandenborstel aan je telefoon. Dit had eerst wat voeten in de aarde, maar eenmaal verbonden werkt het automatisch, snel en soepel. Het geeft goed inzicht in je poetsgedrag en is een leuke aanvulling op het tandenpoetsen.
Ook de druksensor is ideaal. Als je te hard drukt gaat het rode lampje aan, wat niet te missen is! Ik vind het zeer handig omdat je er beter door gaat poetsen.
Tussendoor geeft de tandenborstel een korte trilling, elke 30 seconden. Bij 2 minuten poetsen is dat verdeeld in: voorkant boven, voorkant onder, achterkant boven en achterkant onder. Hierdoor kun je goed timen dat je je hele mond gedaan hebt in 2 minuten.
Ik ben erg blij met deze tandenborstel! Ik zie zeker dat deze beter is dan de goedkope varianten, al moet je beurs dit wel toelaten natuurlijk!

Pluspunten

• Accuduur
  • bluetooth
  • Reisetui
  • druksensor

Minpunten

• Opladen duurt lang

henk 03-10-2018
  • Product gekregen

Schone tanden en lange accuduur

Sinds 4 weken maak ik gebruik van deze elektronische tandenborstel. Deze borstel kreeg ik thuisgestuurd met het verzoek hem te testen. Ondanks mijn vooroordelen moet ik zeggen dat een elektronische tandenborstel een schoner resultaat geeft dan het poetsen men een handtandenborstel. Mijn gebit voelt niet alleen beter aan maar ziet er ook schoner en verzorgder uit. De app voor op de telefoon is leuk maar ook niet meer dan dat en ik maak er geen gebruik meer van. Ik krijg van mijn huisgenoten door dat het apparaat best veel geluid maakt maar dit ervaar ik zelf niet zo. Deze tandenborstel wordt met meerdere soorten borstels en accessoires geleverd. Ik ben blij met deze borstel en ga hem zeker blijven gebruiken. Is deze borstel zijn geld waard? Ja, maar ik weet niet hoe het resultaat van goedkopere elektrische borstels zijn dus kan ik geen oordeel geven of de meerpijs gerechtvaardigd is.

Pluspunten

• schonere tandeng
  • gemak

Minpunten

• geen

Annemiek 23-09-2018

Een échte aanrader!

Ik poets al jaren met een elektrische tandenborstel. Ik vind het fijner dan een gewone handtandenborstel. Toen ik een paar weken geleden de Oral-B Smart 5000N gratis mocht uitproberen, was ik verrast door de poetsresultaten. Mijn tanden zien er schoner uit, voelen schoner aan en het kost mij weinig moeite. Je kunt kiezen uit verschillende poetsstanden.
De tandenborstel heeft veel functies, maar die zijn voor mij overbodig. Ook kun je de tandenborstel via bluetooth met een app verbinden om je resultaten bij de houden. Dat zijn functies die voor mij totaal geen meerwaarde hebben.
Ook maakt de tandenborstel best veel lawaai. Dat is jammer.
Deze tandenborstel valt in de wat hogere prijsklasse.

Pluspunten

• poetst écht schoner
  • veel functies
  • wordt geleverd met verschillende opzetborstels

Minpunten

• maakt veel lawaai
  • valt in de duurdere prijsklasse

rosendalr 14-09-2018
  • Product gekregen

Goede houvast voor een gezond gebit

Ik heb een verpakking met de ORAL-B SMART 5000N gratis mogen ontvangen om te testen.
In de doos zit achtereenvolgens de elektrische tandenborstel, 3 verschillende opzetborstels, een oplader met daaraan vast een houder voor 4 borstels, een smartphonehouder en reis-etui.
De tandenborstel heeft bluetooth om het apparaat te verbinden met je smartphone.
Met de Oral-B app heb je een goede houvast wat betreft poetstijd, flossen en tong reinigen.
Het vergt wel discipline om elke keer bij het tanden poetsen je mobiel erbij te pakken.
Onderwijl kun je dan ook nog het actuele nieuws meelezen.
Het korte signaal na 30 seconden is zeer handig om elk kwadrant van je mond even lang te poetsen. Daarnaast is de poetsdruksensor een handig hulpmiddel om te voorkomen dat je te hard poetst.
En natuurlijk het belangrijkste, mijn tanden voelen schoon en glad aan.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • poetsresultaat

Minpunten

• prijs
  • Maar 1 lader bijgeleverd

FrankM 10-09-2018

Aanrader

ik heb deze tandenborstel nu een paar weken in gebruik en ik ben erg tevreden. mijn tanden voelen na het poetsen echt schoner aan, je kan hem ook verbinden met een app om duur en resultaten bij te houden maar dat hoeft voor mij niet zo. er zijn verschillende standen op om te kunnen masseren of pulseren maar ik gebruik altijd de standaard poetsstand. ik heb dit product gekregen om uit te proberen en kam hem absoluut aanraden.

Pluspunten

• poetst supergoed
  • waarschuwing bij te hard poetsen

Minpunten

• te veel standen

Inge 10-09-2018

Hele fijne tandenborstel!

Ik gebruik hem een week nu en Ik vind hem super fijn! Eerst poetste ik met een gewone tandenborstel en vond ik een electrische niet fijn, tot ik deze kostenloos mocht proberen. Je tanden voelen schoner, witter en je hoeft minder moeite te doen. De tandenborstel geeft meldingen na 30 seconden en na 2 minuten zodat je je gebit in 4 zones kunt poetsen. Minpunte is dat ie best wat geluid maakt en de intensiteit van de poetsbewegingen is wennen,
maar daar wen je zo aan!

Pluspunten

• Tanden zijn schoner
  • Tanden zijn witter
  • Minder moete

Minpunten

• Geluid

Kevin Rey 24-07-2017

Een echte allrounder!

Ik was al langere tijd op zoek naar een electrische tandenborstel. Ik heb toen de mogelijkheid gehad om dit model uit te proberen en ik moet zeggen, het is mij absoluut bevallen!
Zodra je de doos opent zie je al meteen aardig wat spulletjes erin zitten. Het deed mij even duizelen maar als je even rustig de tijd neemt om het een en ander in elkaar te zetten dan komt het helemaal goed.
Je hebt verschillende borstels die je als opzetstuk erop kunt zetten. Deze kun je in het meegeleverde doosje bewaren.
Om de tandenborstel wilt opladen dan kun je dit doen door hem op de standaard te zetten. Deze standaard is verwerkt in het doosje voor de opzetstukjes. Voordat je aan de slag kunt nog even de app downloaden. Via deze app kun je precies zien hoelang je aan het poetsen bent en hoelang je nog moet. Ook kun je in deze app onder het poetsen de headlines van het nieuws voorbij zien komen.
Er zit een lampje op de tandenborstel die oplicht als je te hard drukt. Al met al zitten er veel handigheidjes op deze tandenborstel!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Opties
  • Accessoires

Minpunten

• Prijs

Barbara 19-07-2017

Fijne tandenborstel!

Omdat ik veel last heb van bloedend tandvlees, heb ik op advies van mijn tandarts dezeelektrische tandenborstel aangeschaft. Nu na een aantal weken gebruiken moet ik zeggen dat mijn tandvlees veel minder bloed, vaak zelfs helemaal niet meer. Via de app is precies bij te houden hoe lang er gepoetst moet worden en dit ervaar ik als zeer prettig. Het is een extra stimulans om goed te poetsen. De tandenborstel geeft ook door middel van een rood lampje aan als er te hard gepoetst wordt. Enige nadeel wat ik kan bedenken, is dat de tandenborstel best veel lawaai maakt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Gebit zichtbaar gezonder

Minpunten

• Maakt best veel lawaai

Richard 17-07-2017

Poetsen met een app

Elke keer als ik bij de tandarts kwam werd mij geadviseerd om een elektrische tandenborstel aan te schaffen. Jarenlang heb ik dit genegeerd, totdat ik deze tegen kwam. Het poetsen wordt bij gehouden via een app, en geeft precies de tijd aan die je nodig hebt. Er zijn verschillende programma's in te stellen zodat je doelgericht resultaat gaat zien. Bij mij was dit wittere tanden. En ik moet zeggen dat dit zeker geholpen heeft. De borstel geeft zelfs aan wanneer je teveel druk zet op je tanden door middel van een rood lampje op het toestel. Dit wordt ook bijgehouden in de app, maar is niet echt noodzakelijk vind ik. Het is een leuke gadget. Het synchroniseren van de borstel met mijn telefoon gaat gemakkelijk door middel van bluetooth. De app houdt bij hoeveel dagen je gepoetst hebt en hoeveel keer per dag. Het advies wat mijn tandarts had gegeven was dus perfect en ben daarom zeer blij met dit toestel. Het is makkelijk in gebruik en je wordt gestimuleerd door de app om elke dag te poetsen. Ik zou dit dan ook graag willen aanraden mocht je nog twijfelen. Ik ben door dit apparaat beter gaan poetsen, en weet zeker dat dit een hoop tandartskosten gaat besparen.

Pluspunten

• App
  • Verschillende poetsinstellingen

Minpunten

• Geen eigen voorkeur app

cicek 11-07-2017

Jarenlang gebruikgemaakt van een gewone tandenborstel en gedacht dat dit daadwerkelijk mijn tanden reignigde. Pas na aanschaf van een elektrische tandenborstel ben ik erachter gekomen hoe schoon mijn gebid aanvoelt na het poetsen van mijn tanden. Vergelijkbaar met het gevoel na een afspraak bij de mondhygienist voor een grondige reiniging. Het voelt eerst een beetje raar aan maar went zeer snel. Zeer handig dat deze versie ook sensoren heeft welke aangeven als je te hard op je tanden drukt. Vervelend is wel dat de standaard wel eens neigt om te vallen. geen stabiele oplaadpunt tenzij je genoeg ruimte hebt op je wastafel. Al met al kan ik zeggen dat deze elektrische tandenborstel een verbetering is ten opzichte van een gewone tandenborstel. het geeft een schoner en frisser gevoel en mij is opgevallen dat ik wegens kleinere oppervlakte van de borstel ook minder tandpasta gebruik. De oplaadduur heb ik niet kunnen meten omdat mijn stopcontact aan mijn wastafel grenst ligt de stekker meestal in het stopcontact.

Pluspunten

• Schoon en fris gevoel
  • Reinigt diep

Minpunten

• Oplaadpunt onstabiel